Teletolbadge voor personenwagens
Rijdt u met een personenwagen en gebruikt u de Liefkenshoektunnel 15 keer of meer op jaarbasis? Vraag dan uw Teletolbadge aan en geniet van de volgende voordelen:
- Meest voordelige tarief
- Vlotte doortocht
- Overzichtelijke factuur
- Automatische betaling
Zo gaat het in zijn werk
-
Vraag uw Teletolbadge(s) aan
U vult de aanvraag in, duidt aan hoeveel Teletolbadges u wenst en betaalt de waarborg van € 40 per Teletolbadge online met Bancontact of Ideal.
-
Na goedkeuring ontvangt u een Teletolbadge
Na ontvangst en goedkeuring van uw aanvraag zal de Teletolbadge met DPD verzonden worden.
-
Kleef de Teletolbadge op de voorruit en geniet van een vlotte doortocht
Het systeem is snel en eenvoudig. Neem een voorbehouden laan voor abonnees. Rij langzaam in de laan en hou afstand tot het voertuig voor u. Uw badge piept, het licht wordt groen en de slagboom gaat omhoog: u kunt doorrijden!
-
Betalen doet u pas vanaf een omzet van € 100
Indien de omzet einde maand € 100 of meer bedraagt, ontvangt u een factuur. Indien het bedrag minder is dan € 100, wordt de facturatie overgeheveld naar de volgende maand. Halfjaarlijks, op 30 juni en 31 december worden alle doortochten – ongeacht de omzet – gefactureerd. Het bedrag wordt 20 dagen na factuurdatum via een Europese bank (Sepa Direct Debit) geïncasseerd.
Vraag jouw Teletolbadge nu aan
Top 5 veelgestelde vragen
Hoe word ik abonneeklant?
U vult online de aanvraag in en betaalt de waarborg van € 40 per Teletolbadge. Na goedkeuring van uw aanvraag worden de Teletolbadges via DPD aan u verzonden.
Klik hier om klant te worden.
Hoe vraag ik als abonneeklant extra Teletolbadges aan?
Klik hier om extra Teletolbadges te bestellen.
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?
Vul onderstaande mandaat in met je nieuwe bankgegevens, onderteken het document en mail dit naar klantenservice [at] liefkenshoektunnel.be (klantenservice[at]liefkenshoektunnel[dot]be).
Slechts na ontvangst van voormeld mandaat kunnen de gegevens aangepast worden.
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Dit kan door het inleveren van de Teletolbadge(s) – per post of ter plaatse – zodat uw klantendossier volledig kan afgesloten worden en, na saldering van alle openstaande facturen, de waarborg van de badges kan worden teruggestort. De waarborg zal m.a.w. niet verrekend worden met de eindfactuur.
Aan het klantenloket (i-tol) bevindt zich een "dropbox" waar de inlevering van de Teletolbadge(s) op elk moment van de dag kan gebeuren.
Hoe een extra badgehouder bekomen?
Bijkomende badgehouders kunnen gratis bekomen worden aan het klantenloket in het witte gebouw naast de tolinstallatie.
Wanneer ontvang ik de factuur?
Er is een facturatiedrempel van € 100. Dit wil zeggen dat einde maand enkel automatisch een factuur wordt opgemaakt indien de omzet € 100 of meer bedraagt (in de maanden juni & december wordt om boekhoudkundige redenen de facturatiedrempel niet toegepast). Wanneer toch elke maand een factuur gewenst is, kan dit op eenvoudig schriftelijk verzoek. Let wel: per factuur wordt een extra administratieve kost van € 7 in rekening gebracht.
Welke tarieven zijn er?
Een overzicht van de tarieven vindt u hier terug.